back_1

איזה סרט אתם צריכים?

סרטי תדמית

מי צריך, ולמה? היום ארגון ללא סרט – משול לאדם שאינו מציג  תעודת זהות. סרט תדמית הוא כרטיס ביקור הכרחי לארגונים ,חברות ועסקים פרטיים. :הסרט הוא כלי שיווקי אפקטיבי במיוחד לחברות וארגונים שרוצים להטמיע חותם ייחודי ולבדל עצמם מהמתחרים. אלף מילים והסברים אודות הפעילויות ו/או המוצרים של הארגון  לא יצליחו לגעת ולשכנע כמו סרט אחד טוב ומרשים. כשמוסיקה, ויזואליה, תנועה, צבעים, וקצב – חוברים יחדיו לסרט טוב- הצופה הופך בקלות יותר לאוהד שלך. הסרט מקרב את קהל היעד למותג בדרך רגשית וחוויתית.

תפקידנו ב  totallymedia  הוא ליצור סרטים שנוגעים ברגש ולהפוך את הצופים לקהל אוהד לארגון או לחברה , לקהל פתוח יותר להצעות שלהם.. חברות שהן כבר מותגים מוכרים, מרעננות את נוכחותן התדמיתית והשיווקית בעזרת סרטי תדמית ומשיקות דרכם מוצרים חדשים. מותגים מצליחים דואגים להיות נוכחים ובולטים גם ברחבי האינטרנט, ולהפגין רלוונטיות דרך סדרת סרטוני וידאו ידידותיים. עסקים קטנים מבקשים להציג בסרט תדמית את היתרונות שלהם, ולהשאיר רושם ייחודי כמי שפורץ דרך. ארגונים, חברות ועסקים  מבקשים ליצור סרטי תדמית ולשלבם באינטרנט כדי לשמר ולפתח את מערכת היחסים  עם הלקוחות, ליצור אצלם אהדה ונאמנות, וכמובן למשוך לקוחות חדשים.

 

סרטים על כנסים ואירועים

תיעוד איכותי של אירועים וכנסים לאורך זמן יוצר לארגון/ חברה  מאגר מצולם משמעותי לטווח הרחוק. האירוע לא יחזור על עצמו, לכן חשוב להיעזר בחברת הפקה רצינית שמבטיחה לכם צילום איכותי ועריכה מקצועיים. אף אחד לא באמת ידע על ההשקעה האדירה שלכם בארגון בפעילויות שונות כמו: התנדבות, רווחה, איכות הסביבה, יחס לעובדים- כנסים ואירועים – אם לא תציגו בערוץ היוטיוב שלכם פעילויות שוטפות בהם אתם מתגאים כארגון/חברה.  totallymedia מתעדים כנסים ואירועים במצלמה אחת או במספר מצלמות, בהתאם לגודל ולצרכי הכנס. ניתן להשתמש במיומנות שלנו בראיונות מקצועיים עם מארגני הכנס ואורחיו שישולבו בסרט ויהפכו אותו למעניין יותר.

 

הארגון שלך שווה כתבה

“כתבת טלוויזיה” על הארגון/החברה/עסק, היא כתבת תדמית עיתונאית, שמתקבלת בעניין רב וביתר אהדה על הצופים בה, אולי יותר מאשר כל מסר פרסומי. הצופים בכתבה מקבלים מידע איכותי ומעניין על התחום בו הארגון  פועל , ויכולים בעקבות הכתבה לפנות אליך כמומחה בתחום. לא תמיד רצוי ונכון לפנות אל הלקוחות שלנו בפנייה ישירה ו”פרסומית” ולומר להם: “תראו אותנו, המוצרים שלנו טובים וזה בדיוק מה שאתם צריכים”. לעיתים דרושה דרך יותר מתוחכמת כדי להגיע לקהל היעד שלנו ולהשאיר עליו רושם איכותי ואמין. המומחיות שלנו ב totallymedia  היא לעשות על כתבות טלוויזיה לכל דבר- ולמצוא את האייטם המעניין בארגון/בעסק שלך. עם ניסיון רב בתחום, ולאחר מאות כתבות טלוויזיה שיצרנו לכל ערוצי השידור בארץ, יש לנו את המיומנות למצוא את הסיפור המעניין בכל עסק ולהפוך אותו ל”אייטם” ש”שוווה שידור”. הקמת ערוץ יוטיוב ממותג באינטרנט הכולל סדרת כתבות בנושאים שונים על הארגון/החברה מקפיצה את תדמיתם הרבה יותר גבוה , הופכת אותו למוקד משיכה של גולשים רבים.

 

אתה המומחה אז תן לנו טיפ

זה נכון שהעסק שלך נותן שירות טוב, זה נכון שגם המוצרים שלך הם איכותיים ובמחירים סבירים, אבל משום מה לא הצלחת ליצור את הבולטות באינטרנט, ולגרום ללקוחות שלך להבין ש”אתה המומחה” בתחום שלך. כשגולש מתלבט איך כדאי לחסוך לימי הפנסיה, הוא מוצא אותך, כרואה החשבון שמסביר לו אילו פעולות עליו לנקוט וממה עליו להיזהר. כשגולש מבקש להכין הסכם ממון, הוא מוצא ביוטיוב סרט בו אתה כעורך דין מסביר איך לצאת עם ההסכם הטוב ביותר. התוצאה: אתה נותן פתרון לבעיות, ותשובות לשאלות העולות אצל הגולשים בתחום עיסוקך, אתה הופך לבעל סמכות מקצועית מוכרת, ומכאן הדרך להרים טלפון ולקבוע איתך פגישה קצרה הרבה יותר. לשם כך, אנחנו ב totallymedia  מעמידים לרשותך צוות טלוויזיה מיומן ומקצועי , שיראיין ויצלם אותך כ”מומחה” בתחום פעילותך. הקמת ערוץ יוטיוב ממותג באינטרנט הכולל סדרת ראיונות על נושאים שונים בתחום עיסוקך, מקדמת אותך הרבה יותר גבוה מהמתחרים שלך, אתה הופך למותג.

צור קשר

מוזמנים ליצור קשר

רקנאטי 4 ת"א
← למפה

+972 (544) 221 242

talhz@zahav.net.il





  • 1+1=?